2013年6月4日 星期二

突然又一年


一年前憑着一腔熱血,毅然與阿奴到台灣單車環島,將旅程點滴紀錄在「台灣堅騎2012」的Blog中,沒想到大家竟有如此共鳴。數天前更有朋友說,雖然她沒氣力環島,但一口氣看完Blog後也忍不住翌日踩單車,原來熱情真的可透過文字和圖片感染他人。

一年後的今天,因機緣巧合下,得知馬來西亞旅遊局正大力於沙巴推廣單車旅遊,對於早已厭倦在港騎車的我自然不能錯過,感謝香港航空和馬來西亞旅遊局安排這趟單車旅程,讓我看到不一樣的沙巴。今次遊沙巴雖然也要翻山越嶺,但比起環台自然輕鬆得多,堅騎未能延續,但「綠遊沙巴」正好讓我在忙亂的生活中得以喘息,「Hea」踩也有它的樂趣﹗




17 則留言:

  1. 我睇完你的文章
    其實好想找人與我一同踩單車環台,離開香港踩單車。
    能力我就真係唔係好勁。
    都是試過用小摺踩5-6X KM到。仲要架車唔係我自己。
    哈哈~我相信興趣可以促使我同你做朋友。
    可能我現在工作中啦~實在不能長達一個月的環台。
    但如果幾日的踩單車,又唔辛苦既。我相信都可以應付。甚至乎好想完成自己一個理想。
    P。S 我而且同你相住的地方,唔係好遠。我住樂富架JA︿︿


    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我也正在工作中,未必能抽太多時間尋夢~
      阿奴正在日本踩單車,待他回來,我們幾個可以一起商量一下,齊齊出車:)

      刪除
    2. 我以為你7月係去踩沙巴架。

      刪除
    3. 哦..唔係呀,我已經踩完番泥啦!依家著手寫緊遊記~
      個教學只是個example~

      刪除
    4. 我都厭倦在香港踩單車

      刪除
    5. 你好~ 我想問你係跟邊個tour 去ga? trekfindertours? popularexpress? 呢個係一日tour 定係有overnight ga?
      Thanks

      刪除
    6. 我跟trekfindertours的~
      我當時係馬來西亞旅遊局安排,所以分幾日去不同景點,如果自己去最好先問清楚果邊的tour詳情

      刪除
  2. 你好似係做緊記者 ^^
    你今次係自己帶車去沙巴?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,做緊副刊記者~
      唔係,去到租車的

      刪除
  3. 你又去外地踩呀?真好,我個blog 爛尾啦⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎..點解唔寫埋佢呀!?

      刪除
    2. 第一無時間,第二,部電腦真係超廢,等我買過部先續寫,好奇怪,你我雖然唔認識,但見到你有新文章就好開心,好似見返個老朋友咁

      刪除
    3. 到時寫左記得話我知~
      哈哈,係第2個blog見番你,我都好開心!有新文章記得支持一下呀~

      刪除
  4. 睇完你個BLOG我都想去踩呀!有冇D咩詳情架?THANKYOU

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想去 ︿︿ 好有興趣。

      刪除
    2. 依家沙巴果邊其實未有好完善單車配套,今次都係試驗式單車旅行,如果反應好,可能遲下會有單車package推出~
      如果想自己去果邊踩,市區其實不大,有地圖就搞掂!
      但山區既話,最好搵到當地人帶路~

      刪除
  5. 你好
    對你DAY2 3的騎行路線十分感興趣
    可以提供路線嗎?
    kaho714@gmail.com
    thank you very much!!

    回覆刪除